onsdag 20 januari 2010

Working 9 to five

Jag älskar att få beröm när man gjort något bra. Idag fick jag fint beröm på praktiken då Jan fick lite skuldkänslor för att han inte hade bokat en plats till mig på ett seminarium (biljetterna kostar ca 1000 kr). Jag sa att det var lugnt , menar han har ju inte så mycket nytta av att jag går på det då min praktik snart är slut. Men han sa att jag var värd det. Jag gillar sånt som förgyller ens dag.
Imorgon ska jag försöka redigera hundratals bilder av lägenheterna på Ribbinska, förstå hur flash fungerar på hemsidor och se om det funkar på sidan Jan använder när han är bortrest. På måndag är de borta på seminariet och då tar jag mig en välförtjänt paus med projektarbete,SYO och mörkerrum.
Jag är inte som praktikanten i Ica reklamen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar