måndag 25 januari 2010

Morgonrutiner och projektarbeten

Kunde inte somna om efter att Nicklas steg upp vid 6.30 i morse ligger faktiskt och tänker på att jag tycker om honom jättemycket trots att jag tvivlar på att jag gör det allt för ofta. Men det var inte detta jag skulle skriva om. Strax ska jag ta mig upp för att göra mig fin inför kreativitets seminariet, äta frukost, komma ihåg att packa med mig papper och penna alternativt datorn och försöka att inte bli allt för sen till bussen. Kom på att jag måste packa med mig näsdukar till min snoriga näsa också.

Har funderat vidare på projektarbetet och har nog kommit fram till vad jag ska göra. Det är tråkigt och inte alls nyskapande men orka bry sig. Funderar på att göra en miljöblogg där jag tar bilder till de olika inläggen. Dock måste jag börja med bloggen denna veckan så det inte blir för tomt i den, jag har bara kommit på 20 inlägg jag kan skriva. Några tips? Självklart ska inläggen vara mer kreativa och välskrivna än detta. Men det kan bli bra, efter alla mina 10000 projekt som suger som jag har kommit på så är detta det enklaste och med bäst potential att bli bra.

Nu ska jag ta hand om min kurrande mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar