onsdag 6 januari 2010

From Poland with love

Här är en överexponerad bild som jag snabbt fixat till i Rawkonverteraren. Hur folk kan fota i annat än RAW/NEF kan jag inte förstå. Ja jag vet färgerna är inte helt rätt men denna bilden är bara för att visa hur stor skillnad det faktiskt blir.

Jag sitter här i Polen med min pojkvän liggande bredvid mig spelandes transformers på mitt ds. Idag har vi varit på museum, träffat min kusin som är gravid(hoppas inte att det är en pojke till), min mormor och ätit mycket mat.
Jag lyckades även att radera en massa fina bilder när jag formaterade minneskortet, jag låste alla bilderna så jag trodde att de skulle vara kvar men tyvärr de dog. Vi fick ta om en massa bilder, fast jag fotade lite analogt också.
Nu är det dags att sova, imorgon är det shopping för hela slanten eller nä det blir nog rätt mycket mat med. Ska även testa iso 100 film som jag fick av Jan på praktiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar