måndag 11 januari 2010

Första dagen efter lovet och allt var sig likt på praktiken Jan gick runt och råmade, kacklade och var allmänt förvirrad. Jag sorterade de sista filmrullarna och skar till en bild. Conny valde ram hela dagen...aja. På lunchen fick jag sms från KappAhl där det stod att alla klubbmedlemmar har halva priset på reapriset så jag kunde inte låta bli att gå dit.Senaste tiden har bara handlat där...
Det blev ett par likadana jeansleggins som de andra jag har (detta var inte på rea men har varit sjukt nojig över att de inte ska finnas i butik senare), "lackleggins" från X-lint eller vad nu plus size avdelningen med det äckliga namnet heter för ca 75 kr orginalpris 249, rosa leopardkofta med diamantknappar originalpris 299kr nu 100 kr.
Självklart ramlade en knapp av nyss.
Jag köpte även fryspåsar för 12 kr och ett sånt där block man har på kylskåpet som man skiriver upp saker man ska handla, saker som räddar mitt liv alltså.
Ska strax till Ica och köpa bröd, sen är det shopstop.


Update: Jag tror jag har gjort mig själv bredare på bilden till höger höll inte inne shift när jag gjorde free transform...har verkligen inte någon uppfattning om hur bred jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar