tisdag 19 januari 2010

Home sweet home

Jag är verkligen kär i denna lägenheten, mest för att den verkar billig, 695 000 i utgångspris , månadsavgift 2300. Kabeltv, bredband, värme och vatten ingår i priset. Den ligger vid Dalaplan nära södervärn.
Detta är en 1,5 jag hittade en 2,5 vid Persborg för typ samma pris fast utan gratis bredband. Men den låg vid Persborg som sagt...
Jag önskar att det var jag som hade jobbet för då hade jag kunnat fixa allt själv och inte behövde tjata på en viss person att kontakta banken. Jag har skjutit upp att berätta om det här med att vi kollar på lägenhet för min mamma, men idag förstod hon att vi isåfall hade flyttat ihop och hon sa till och med att hon kan hjälpa mig betala en del av hyran. Jag tycker om min mamma fast hon har ju inte bott med sina föräldrar sedan hon gick i 8an typ så hon har väll förstått att jag är gammal nog... fast jobb vore inte helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar