lördag 23 januari 2010

.

Igår var ändå en trevlig kväll fast min hals gör ont efter att jag spelat för mycket lips. Dock sabbades kvällen för mig ganska mycket för mäklaren hade ringt Nicklas och sagt att lägenheten vid södervärn redan var såld (och att den redan var såld när de hade ringt första gången men då sa de ingenting). Vi tänkte dra till KB men snålhet och allmän opepp från min sida gjorde att vi åkte hem istället. Jag måste maila banken och avboka mötet Nicklas ska på där på måndag för det är samma tid som visningen i Fosie. Själv hinner jag nog inte på visningen för den är mellan 17-17.30 och seminariet jag ska på slutar 17. Tack och lov för att jag ska på det seminariet annars hade min helg varit helt förstörd men nu har ag något att längta efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar