torsdag 14 januari 2010

Glasögonorm

Dagen har varit riktigt händelserik jag har: Försovit mig, varit hos optikern, fått veta att jag är översynt och behöver glasögon och ätit en falafel i Lomma. I lund köpte jag en Aluma(de hemlösas tidning) betalade med en 50 lapp tidningen kostade 40 kr jag hade bråttom så jag sa "Du kan få resten" hon sa Bless you God kramade mig och gav mig en puss på kinden, sedan övervägde jag att duscha. Men hon verkade vara en fräsch hemlös en sminkad en, inte ens jag är så fräsch kanske hon också ville duscha efter att ha kramat mig.

Jag behöver hjälp med att välja glasögon, detta är de jag fick med mig idag. För att minnas vilka det är skriver jag det här. Klicka på bilden för större.


1.Paul Paula PP (gråa tyvärr)
2.Lagerfeldt Svarta/brunt
3. Brender (tunn grön rand på insidan)
4.Svarta tjockare med mer orange Vet ej märke
5. Svarta med lite orange på insidan Vet ej märke

Man kan inte ta ego pics med macen nu ju :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar