lördag 9 januari 2010

Ready for takeoff


Om några timmar börjar jag en lång resa hem till Sverige. Det snöar och blåser i Polen vilket har resulterat i sena tåg vilket i sin tur innebär att vi inte vågar att ta tåget klockan 8.22 utan måste ta det tidigare klockan 3(!) för att vara säkra på att vi hinner till flyget. Bilden föreställer ett fint uggle ljus som jag fick av min kusin Aurelia i julklapp/ lycka-till-med-studenten-present. Jag gillar ugglor. När jag var liten sa mina lärare alltid att jag är vis som en uggla, sådant är tyvärr inte fallet längre. Jag hade min karriärs höjdpunkt när jag var 10 sedan gick det neråt. Nä men på måndag börjar vårterminen jag och akraften ska plugga Engelska C tills vi svimmar av värmeslag (internsak?), jag ska söka till högskola och bestämma mig för vad jag vill plugga. Har även fått min pojkvän att ha två nyårslöften det ena är att vi inte ska köpa plastpåsar och det andra är en hemlis som jag avslöjar när vi har påbörjat det hela. Haha nu låter det som vi planerar att skaffa barn men det gör vi inte....eller?

5 kommentarer:

  1. Om ni ska skaffa barn så paxar jag platsen som gudmor!!!

    SvaraRadera
  2. Eller så gör du en könsoperation och blir Gudfadern för det låter så mycket coolare

    SvaraRadera
  3. men jag då!? får inte jag vara gudmor?:O

    SvaraRadera
  4. Ni kommer bli som det där programet lalala och jil and 8 kids eller vad det heter! och ja värmeslag tills döden skiljer oss åt. Lika bra att bestämma nu vilken dag ska vi börja?

    SvaraRadera
  5. Har inte råd. Men jag är manlig, så jag kan bli både och? :D

    SvaraRadera