lördag 2 januari 2010

Året 10.

Jag är sämsta bloggaren någonsin. Sämst på att uppdatera och sämst på att hålla reda på min usb sladd. Nu är det ett nytt år , ett nytt decennium och det känns faktiskt riktigt bra. Men innan decenniet slutade hann jag med flera små resor med mina fina vänner den senaste bar av till Göteborg med Saga. Då handlade vi tantiga underkläder, jag köpte te tillbehör och på "Beyond retro" så köpte jag mig en fulsnygg tröja.
Under 2009 hann jag även att få en systerson som är en fin systerson. Jag skaffade mig nya vänner och återupptog kontakten med några av mina gamla vänner. Självklart så förlorade jag kontakten med vissa personer men ibland är det bäst så. Blev beroende av fjortisbloggar och dansade mig genom många fina nätter. Jag fick min pojkvän att flytta hemifrån och målet under 2010 är att få honom att flytta till civilisationen målet för mig själv är att skaffa ett jobb och plugga vidare. Men bara även att när jag pluggar vidare inte bli helt okreativ utan att ändå fortsätta fotografera. Jag ska sätta mina egna behov framför andras, gilla att jag faktiskt trivs med mig själv och äta en massa avokados.

2 kommentarer: