måndag 10 maj 2010


Var i skolan idag, inte så givande. Gjorde i alla fall klart engelskan och blev riktigt dålig i magen av skolmaten. Vi fick lyssna på en föreläsning från sparbanken, lite givande men ändå inte. Sen träffade jag Jåi och hippieflickan som är en metalpojke, vi gick till folkis och satt sedan vid fontänen på Gustaf. Köpte även två stycken ESC ringar av jåi för en tjuga, så värt.
Sedan skulle jag gå till Butericks för at kolla på såna där öckliga plastförkläden som det verkar förväntas av en att ha på studenten. Men jag gick en sväng in om H&M, hittade guldiga paljettshorts för 100 kr, hade inga pengar men har lagt undan dem.
Planerar att ha dem på tomboy på fredag. Kommer bli awsome, kan ju säga att dessa inte var från tjockisavdelningen.
Sen tog jag bussen hem och väl hemma fanns det paket från asos väntandes på mig. Det var studentklänning nr 2, den passade och var mycket fin.
Så nu är det i-landsproblem vilken klänning ska man välja?
Ena Esc ringen jag köpte av Jåi, den andra är grå.

3 kommentarer:

  1. Lägg ut bild på klänning nr2!

    SvaraRadera
  2. Jag ska lägga upp en jämmförelsesak någon dag snart ska få bra bilder på båda klänningarna! Alla andra är så hemlighetsfulla om sina...

    SvaraRadera