söndag 2 maj 2010


Förlåt random folk på bilden om ni inte vill bli publicerade på nätet.

Igår var jag Jesper och Daniel på utkantens popklubb (som jag alltid glömmer vad den heter). Det var mycket trevligt må jag säga, vet inte riktigt om det var en för eller nackdel att vi ibland kände oss som att vi var med i filmen "Fucking Åmål".Jag fick komplemanger för min Bettanklänning och Daniel drog ett töntigt skämt för "lotteri försäljarna", kan ju tilläggas att vi inte vann något hur hårt vi än skrapade. 
Jag glömmer alltid bort hur kul utkanten är, dansade till klockan fyra några minuter efter att mitt sällskap gått va det ballongregn över dansgolvet till Broder Daniels Shoreline.
På vägen hem cyklade en neger (ja jag tycker att man för säga neger, men är detta upprörande så läs "mörkhyad") man ikapp mig och började stöta på mig, lite tafasande sen frågade ha om jag var rädd för att han skulle våldta mig, efter en stunds funderande sa jag ja, då cyklade han iväg. 
Sen hämtade Nicklas mig på värnhem vilket var onödigt för han skulle lämna en kompis som bodde väldigt nära utkanten. Gick och la mig klockan 5 på morgonen fast var pigg då , vaknade vid 11 och var pigg då med, kan ju tilläggas att jag inte varit pigg på flera månader. Lagade pizza med Nicklas och tog en eftermiddagslur. Mitt liv är inte så intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar