lördag 29 maj 2010

Idag är en dag där allt går fel.
Varit vaken sedan 5 imorse, steg upp vid 9 (efter att ha tjatat på Nicklas att han skulle upp för igår sa han att vi skulle vara i Lomma 9) , åker för sent för sent så Nicklas inte hinner åka till Blekinge för att kolla på bil, får helt fel färg hos frisören, snedlugg som är för kort för att vara sne och för lång för att vara rak (förutom vissa partier som är förkorta så antar att jag inte kan klippa luggen), Blir stylad av frisören som om jag vore en hund, Blir dålig i magen på väg hem, stressar till Lund, failar på testet,  pank och hungrig, lyckas spilla sånt där äckligt vatten/slajm från nönorna över hela mig.
Men på den positiva sidan så: Har jag fotograferat Amanda till mitt arbete och insett att jag ser ut som ett Emo.
Fast ännu en gång från den negativa sidan verkar det som bilderna är i oskärpa trots jag var riktigt nog med att kolla skärpan när jag fotograferade.


Varför tycker alla frisörer att jag passar i snedlugg men klipper dem den så att jag 1.Inte ser, 2.Får den i ögonen 3. Den bara flyger runt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar