onsdag 12 maj 2010

Har haft en hemsk dag eller kanske dygn man ska säga. Sov hos Nicklas för jag hade körlektion kl 11.40 idag.
Igårkväll bråkade jag med nicklas eller vad man nu ska kalla det, vaknar med huvudvärk, ligger och drar mig i sängen mår verkligen skit, ca 45 min(tänkte nu är jag ute i god tid, tar max 20 min) innan tåget ska gå går jag ut till cykeln, får pumpa däcket, det ösregnar men jag kämpar på. Men det blåste och regnade så mycket att man knappt kom frammåt, missade tåget, missade körlektionen(förlorar 400 kr på detta), fick en ångestattack på en landsväg när en traktor körde förbi, blev hämtad av vår granne.
Men som min mamma säger "du hade tur i oturen", detta eftersom blixten slog ner mindre än 100 m från mig, och jag lever. Ibland undrar man bara varför.
Jag har beslutat mig för att inte åka hem till Nicklas mer, et blir bara skit när jag är hos honom.
Kommer inte hålla det löftet säkert, men är så trött på att folk frågar "vafan ska du där ute och göra?". För jag vet verkligen inte vad jag ska där.

Innan jag åkte så märkte jag även att en viss person verkar ha tagit min idé ill ett skolarbete. Ska aldrig ela med mig med tips och försöka hjälpa folk som inte varit i skolan eller inte lyssnat på lärare.

Men man ska inte bara vara negativ, min mamma lagade en god soppa idag.

Nu ska jag lyssna på Kent eller något annat "svårt".

1 kommentar:

  1. Vilka underbara bilder. LOVE THEM!

    Angående jeansen så handlar det troligtvis om att du är äppelformad (jag är päron) det vill säga att du har smalare armar och ben, lyckliga du som kan ha korta kjolar och klänningar och jeansen är säkert snarare gjort för någon som har bredare lår. Visst är det förargligt när inte storlekarna sitter som de ska. KRAM

    SvaraRadera