söndag 30 maj 2010

Hälsade på Saga en liten stund fick henne att fejka "djupa deprimerade bilder på psyket" och sen blev det lite dokumentärbilder där hon äter rabarber som en galning :) Nu är jag hos Nicklas, ska ta mig till skolan klockan 7 på morgonen för att göra klart alla arbeten, tror inte jag hinner med utsparkslekarna vilket är synd.
Ibland tvivlar jag på min kärlek till Nicklas sedan kommer det fram småsaker , som i morse vi skulle vara på burlöv center när de öppnade klockan 11. Vid 10.20 ser jag att det är Gilmore Girls på TV , Nicklas ville inte titta på det jag skojade med honom och sa "Ska du inte käka glass och se på Gilmore Girls , en äkta liten tjejkväll" sagt och gjort, klockan närmade sig 11 och jag kunde inte slita honom från serien.

Vi har även döpt katterna nu , Licki heter den svarta för den slickar på allt och alla och flummi heter den svartvita för den är flummig och random.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar