onsdag 26 maj 2010

Idag har jag varit i skolan, "redovisat" min digitalbildbehandling uppgift", fotograferat Tove till mitt naturprojekt och varit ute och shoppat med Mallan och Tove, vi köpte konfettirör till studenten. Det blev de största som fanns på teknikmagasinet, han i kassa sa "detta är heeeelt sjuka grejer" om och om igen. Kunde inte låta bli att köpa en konfettipistol med skott jag älskar sånt. Köpte även smycken till studenten, ett par tygskor, en svart spetsbody och en väska på Kappahl. Helt sinne, att köpa så mycket på så kort tid.

Nu är det bara lite som ska köpas inför studenten
Klädtejp
Strumpbyxor
Väska(?)
Och något mer jag glömt
På lördag är det klippning, ska bli klippt av Nicklas favoritfrisör som inte kan svenska. Jag kommer bli riktigt stressad, har klipptid klockan 12 ska möta Amanda klockan 13 i Lund(eller var det tidigare). Aja annars får hon och Martin gå på skattjakt i centrala Lund.
Nä nu orkar jag inte mer i-landsproblem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar