söndag 20 december 2009

OMG shoes

Jag känner att den senaste tiden har bloggen bara handlat om skor men ja jag gillar skor men har problem att hitta snygga i min storlek så det blir lätt att man klagar och får cravings. Men nu har jag i alla fall handlat skor så det räcker till i sommar. Det blev 4 par på två dagar. Iår bojkottar jag julrean vill inte veta hur mycket billigare skorna blir då.

Ett är riktigt fula vinterskor som får Uggs att se sexiga ut i jämförelse. Men sköna och varma är de och kostade bara 299 kr på kära Deichmann.








Även dessa är från Deichmann 150 kr kände jag att de kunde vara värda rätt fula fast tror de kan funka till rätt kläder.









Dyraste skorna 499kr tror jag att de kostade (eller 399 kr) på din sko. Vet fortfarande inte om jag tycker att de är snygga eller fula, sköna eller inte, behålla eller lämna tillbaka är frågan. Skorna jag köpte i fredags var ju snyggare men jobbigare att gå i tror jag.
Köpte även legginsen på bilden för 100 kr på H&M 50% rea.
Handlade även vantar, mössa och en fin klänning på Monki som jag visar sen när jag fixat till mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar