måndag 21 december 2009

Dreaming of a white christmas

Idag har jag umgåtts med saga , lagat 3 måltider (om kladdkaka gälls som en),ätit väldigt mycket, gått en promenad i snön,läst om psykologi och homosexuallitet på biblan och funderat på att bli socionom. Planen för ikväll är att tvinga mig själv att duscha. Imorgon ska jag ta mig ut i snön och fota innan snön smälter och Skåne förvandlas till slask. Imorgon vill jag även klä upp mig i min nya monkiklänning och visa upp den allt hänger på duschandet.


3 bilder tagna med mobilkamera som sammanfattar mitt lov hittills. Bilden i mitten är mitt försök till att pynta (det är en liten glittrig julmössa från panduro hobby ) De andra bilderna föreställer några av de livsfarliga istapparna vi påträffade i Lomma och saga tagandes risker.

1 kommentar:

  1. haha jag ska också ut och fota. så fort det blir ljust bara. du skulle passa som socionom!

    SvaraRadera