onsdag 23 december 2009


Okej 1 skulle jag vilja se ut så? Nej. 2. Vill jag klä mig så? Nej. 3.Spänna ut mage på före och dra in på efter så originelt. 4.Närmare bild på före pch mindre längre ifrån på efter har jag aldrig sett innan nej nej... 5.Fuck you fula blogg som säljer någon sorts bantningspreparat.
http://www.emilysdietsecrets.com/SE-1/

Om ni går in på bloggen var står det att denna tjejen r ifrån. Hos mig står det i fetstil Lomma. Jag tvivlar på att hon är från Lomma väldigt starkt, jag antar att det är såndär som känner av var man befinner sig (som alla black sexy bigbreasted girls reklamer). Jag undrar varför det är en SVT ikon på sidan svt har ingen reklam. Jag undrar om det är meningen att man ska tro att detta är en person. Jag undrar om det är riktiga personer som kommenterat i bloggen saker som :
"Hej, jag heter Kristina och jag bor i Belgien. Emily, jag ville tacka dig eftersom jag gick ned 15 kilo i vikt på två månader utan att motionera mycket, men det var inte lätt för mig! Min make älskar din diet och upprepar hela tiden hur vacker jag är.. Tackar dig igen. Om du kommer till Belgien någon gång så bjuder jag på middag."

"
Peter
För männen som läser denna blogg – det fungerar för oss också! Jag gick ned 10 kilo i vikt på två månader! Det är värt att pröva det! Tack, Emily."



Seriöst detta är sämsta på länge.( ja jag vet massa felstavningar pallar inte just nu)

2 kommentarer:

  1. Hhahaha helt fel vinkel också.

    SvaraRadera
  2. Hamnade på samma sida.. men fetstil sa att hon var från luleå... tog bort /SE-1/ som var i slutet på www adressen o då fick jag upp exakt samma sida på typ franska.. sen e det ju ingen blogg utan bara ett inlägg.. Kommentarerna var samma namn men även de på franska..
    Sen är det alltid sista dagen på erbjudandet.

    SvaraRadera