lördag 19 december 2009

Lets get some shoes

Idag ska jag ta mig genom snöovädret (det är vad vi skåningar kallar lite snö ja) för att ännu en gång titta på skor denna gången med min mamma. Jag ska även försöka köpa hennes present idag hoppas hon gillar den, jag satsar på den. Konstigt nog är det på Caroli jag ska in idag för att kolla på skor då det verkar som att ingen handlar där=alla modeller finns <3 Återkommer i eftermiddag med en bild på "H&M som Gud glömde" med inredning alá Hennes & Mauritz Burlöv 1998.

Detta är två av skorna som ska tittas och kännas på. Booten (hur böjer man ordet boot?) ser inte snygg ut på bild men bättre i verkligheten och på caroli ska den finnas i storlek 42. Detta är självklart inte en vintersko men kanske kan bli en gå ut sko som inte får ens fötter att tro att de är på Auswitch. Kängorna eller vad man ska kalla dem var rätt varma men kan inte bestämma mig för om de är för fula. Sen blir det väll en obligatoriks uggs koll trots att jag inte är så sugen på Uggs direkt.

2 kommentarer:

  1. Vill du ha varma skor, så köp curlings. Inte jättesnygga precis, men varma!

    SvaraRadera
  2. haha kollade faktiskt på curlings men dessa var snyggare (högre) och lika varma...och billigare...och passade mig:P

    SvaraRadera