söndag 6 december 2009


Igår fotograferade jag Olof till mitt PA som inte har fått ett riktigt tema än. Men vi möblerade i skogen och frös(mest Olof för han fick inte ha jacka på sig). Detta är en bild på TVn vi lyckades bära ut i skogen som saga senare fick. Jag tycker om att träden speglas i skärmen. Idag har jag städat och lagat sushi, råkade göra lite för mycket det blev 6 nori ark. Det är rätt mycket sushi för en person.


Sen har jag bara suttit framför tvn och kollat på ”Dance your ass off” deltagarna är jätte duktiga för att väga vad de väger , det första jag såg i programmet var en tjej på 117 kg som slängde sig ner i spagat! Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om programidén de får betyg av en jury och sedan så läggs varje kilo som de gått ner under veckan på deras poängställning. Det är vissa saker som stör mig t ex att juryn ger nästan alla bara 7 och 8 i poäng(har bara sett ett program) vilket innebär att det egentligen blir ett rent viktprogram istället för dans. Sen verkar det som de bara väger deltagarna och inte mäter vilket inte ger ett rättvist resultat, vissa bygger ju muskler jätte snabbt sen finns ju alltid aspekten som finns i alla sådana program där man bantar ikapp och det är att vissa har så mycket enklare att gå ner än andra. Sen så stör jag mig på att alla tjejer har alldeles för korta leggins på sig som gör att deras ben ser kraftigare ut stilist miss? Men det kanske blir annorlunda i nästa avsnitt då är det Discodans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar