onsdag 24 februari 2010

Planer för dagen

Började morgonen allt för tidigt. Nämligen vid 5.50 tiden. Sov hos min pojke, vilket innebär att jag var tvungen att åka när han skulle åka. Han skulle möta sin arbetskamrat kl 06.40...när vi satt i bilen får han ett sms där det stod "det räcker att vi ses 7.00) lite sura blev vi och körde tillbaka. Skulle tagit tåget 6.20 men valde att vänta ute i kylan en kvart för att ta det senare, ångrar mitt beslut. Jag vill verkligen ha sommar. Den ena katten (den som inte är vår) är förkyld, kanske har kattinfluensan han verkar väldigt sjuk, men vet inte riktigt vad man kan göra....kanske ge den honung i kattmaten?
Dagen är lite fullplanerad jag ska: Sova en stund, fika med jesper, följa med Lina när hon piercar sig, se maskinen med Lina(om jag förstått allt rätt), hoppas på att någon vill gå på maskinens efterfest( för den verkar najs).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar