tisdag 23 februari 2010

Balklänning

Igår köpte jag en balklänning. Fast det var mest kvinnan i affären som pressade mig till att köpa den. Jag är inte nöjd, den är absolut inte klänningen jag drömt om.
Samtidigt så vet jag tyvärr att det inte finns någon finare i affärerna i Malmö och Lund och beställa över nätet från USA är ingenting min mamma vill göra. Aja, den var på rea, halva priset och den sitter rätt bra på mig. Men jag vill kräkas bara jag tänker på den. Kanske borde jag skippa skiten helt enkelt.
Förutom klänningen köpte jag en randig kjol, en cardigan i tunt tyg(read från 199kr till 49kr) från Gina Tricot. Antingen så inbillar jag mig eller så har de fått in fler plagg i xxl än vad de haft tidigare. Sen köpte jag lite smycken på Ur och Penn, där var rea som vanligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar