fredag 12 februari 2010

I don´t lick pussy, the Pussy licks me.

Har sovit rätt så dåligt i natt men det gör inget för har ingen praktik idag utan ska jobba med mitt PA istället. Det fanns några anedningar till varför jag sov så dåligt dels var det mensvärk och kissnödighet(var kissnödig innan jag la mig men orkade inte gå på toa). En annan anldening var katterna jag misstänker denna lilla saten. Hon gick runt i sängen och slickade på oss. Katten älskar att slicka på allt och alla jag fattar inte varför.
Nu fryser jag upp det jag tror är en linssoppa och så ska jag äta utreade tortellini till det. Ska även städa här uppe i stugan lite men viktigaste är att jag ska jobba med mitt PA. Dagens plan skriva ett inlägg om second hand i stockholm, ett om varför second hand är bättre än nyproducerat och börja leta fakta om textilindustrins miljöpåverkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar