måndag 26 oktober 2009

Som sagt så är jag i Polen och här händer det otippade saker. Idag har jag suttit hemma hela dagen utom de 10 minuterna som ägnades åt att gå till affären för att handla vatten och glamour. Jag har beslutat mig för att jag denna gången ska köpa "absolut vodka paljett" som jag kallar den, så värd 130 kr.
Har inte visat upp min jacka från Monki än eller ja inte för någon mer än Nicklas, Mamma och Saga. Här är den, sjukt galet storlek L men den sitter som en storlek 52.


Sen så sorterade jag lite bilder idag och då hittade jag en bild på min mamma och moster i matchande klänningar i silver och guld. Jag övervägde att leta fram klänningen och se om den passar(vilket inte skulle vara så troligt då mamma var en storlek 36 på den tiden och jag är runt 50) men sen nu när mamma städade garderoben hittade hon klänningen och frågade om jag ville ha den. Hon visste inte ens att jag kollat på fotot idag och hon visste inte om mina onda planer. Jag testade klänningen och den passar förutom att den är lite tight där nere men vafan den är fab.


(Det som inte syns på bilden är att klänningen har ett blommönster)


2 kommentarer:

  1. det där er ju najs ut! :D
    du är en av dom få som är cool i glittriga kläder!

    SvaraRadera
  2. Erkänn det är bara för att glittrigt är modernt du tycker det. Haha nä men ärligt så tack har länge haft en förkärlek för paljettkläder alá transvestit.

    SvaraRadera