måndag 26 oktober 2009

Sitter här uppe på fjortonde våningen (som egentligen är femtonde våningen men det finns en våning som heter A vilket jag inte alls förstår). Jag har tråkigt och funderar på att sätta pressen på mig själv och ha en "dagens outfit" här bara för att jag inte ska använda samma kläder typ en vecka i rad som jag alltid gör.
Här kommer gårdagens outfit.

En tröja som jag hittade i min garderob utan att veta varifrån den är, Kjol från Gina som är missfärgad och har färgfläckar (jag är den enda som bygger saker i kjol) och strumpbyxor som har hål på knät efter att jag ramlade utanför skolan en gång. Fast igår hade jag strumpbyxorna bak och fram så hålen är i knävecket.Nej jag slänger aldrig kläder och ja jag är klumpig. Idag ska jag nog klippa mig eller kolla på röda lackade dr.martens...om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar