onsdag 16 september 2009

Sjukaste dagen



Bild snodd av Mallan. Här sitter jag modell för gudinnan av skrot (eller ja vishnu egenligen). Helt plötsligt fick Annapest damp och ninjade mig i huvet.




Idag har varit en sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk dag! Började med en efterbliven busschaufför sedan var jag gudinnan av skrot. Frågor från iv-vals elever i studion om man får fotografera nakenbilder i studion var lite udda.
Efter en utflykt till synagogan bestämde Louise och jag oss för att ringa till judiska församlingen. Ett spännande samtal där svaret på frågan "Kan vi fotografera inne i synagogan?" var "vill ni fotografera ovanpå?!". Mannen från klickmöblerna ringde mig och jag visste inte riktigt vad jag skulle svara honom...han var fin berättade om hela företaget och om att hans vän som uppfann klickgolvet tjänar 800 miljoner om året. Niddan berömde senare mig för mina tvångstankar. Det känns som att jag har råkat utelämna något av denna sjuka sjuka dagen, kommer väll på det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar