torsdag 10 september 2009

Bättre sent än aldrig

Så nu har jag äntligen köpt nya kläder. Dock kläder som är större än kläder jag någonsin köpt. Det känns lite läskigt, plagget jag senast köpte var en kjol på Gina i storlek 42 och idag köpte jag en klänning i storlek 54...storlek 52 var slut men enligt måtten hade den varit för liten över brösten (lite konstigt har ju inte stora bröst...) Seriöst jag undrar hur stor jag är egentligen. På Bones igår såg jag om en kvinna som var mullig men var övertygad om att hon var jättestor och försökte övertyga folk om att hon var mullig vilket hon lyckades med eftersom hon var mullig. Hon var skumm och försökte döda dr Brennan eller vad fan huvudkaraktären i serien heter. Jag funderar på om man kanske ska göra ett plagiat av behallajeanette.blogg.se som handlar om spoki , med fina citat han har sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar