lördag 23 oktober 2010

Redo för Sovjetisk vinter.

Sov dåligt i natt, på morgonen när jag vaknade insåg jag att jag hade sträckt mig eller något, gjorde fruktansvärt ont men gick över efter några timmar som tur var. Men det resulterade i att det blev spänd stämmning mellan mig och nicklas, så vi gjorde det ända rätta, åkte till center syd för att handla flyttkartonger (haha nu låter det som vi ska flyta isär men nej).
Slutade med att vi handlade galet mycket båda två, jag handlade 2 par lackade kängor på New Yorker(planen är att lämna tillbaka det ena paret...fast de kostade bara 319 kr så kanske man borde behålla), svarta pumps, "päls"mössa och en ring.
Nu är jag ca 1000 kr fattigare, hatar att saker kostar pengar!
Ska orka ta bild på skorna, behöver råd om hur jag ska göra med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar