söndag 10 oktober 2010

Fin bild på mig från i fredags...
Kvällen spenderades på Bodoni med dans och minnesluckor. Antastad av en svart man som vägrade låta mig gå eftersom jag var så vacker....
Slutade med en massiv ångestattack på bussen, skulle till lödde för att bli hämtad av Nicklas men var tvungen att hoppa av i Lomma, fick inte luft. den höll nog på i en timme, lite jobbigt. Mest pinsamt för det var rätt mycket folk på bussen, många av dem är folk man känner ytligt.
Efter en så dålig avslutning på fredagskvällen var det faktiskt skönt att Nicklas och jag hade en bra dag tillsammans för en gångs skull, minns inte senast det var så bra, måste varit år sedan.

Denna dagen har ägnats åt pluggande och slösurfande(självklart har jag tittat på tv samtidigt som jag gjort detta) .
Hittade dessa skorna på Evans, mycket fina, stora storlekar och "Extra breda" funderar på om de passar mina breda fötter. Vill ha! Hatar att skor finns, man vill ha dem , de kostar pengar, man hinner inte ens använda alla man har.



1 kommentar: