söndag 3 oktober 2010

Facelook?

Igår var det en fin kväll på Wonk, man borde alltid få vara så glad som när man är ute.
Man borde även alltid vara klädd som när man ska ut på gayklubb, det hade förgyllt mitt liv otroligt.

Outfiten blev den lila paljettklänningen från Evans (Beths kollektion självklart), Lackleggins från Kappahl, Skor med kilklack från DinSko, ugglehalsband jag fick av saga i studentpresent och "pärlplatte" nintendosvampar köpta av en random tjej på nätet.
Tog även min lösögonfrans-oskuld igår, har ägt flera par lösögonfransar i många herrans år nu utan att våga använda dem. Det var inte så jobbigt som jag trodde, de jag hade på mig igår var  lila för att piffa upp min gamla vanliga tråkiga svarta sminkning. Borde orka sminka mig lite roligare...
Någon som har ett förslag på vad jag ska göra med mitt hår(är så trött på denna frisyren)?

1 kommentar:

  1. Den där paljettklänningen ser grymt snygg ut! :) Skulle också vilja ha en sån!

    SvaraRadera