måndag 12 april 2010

Plus size jakt.

Sitter hemma hos Nicklas, jag skrev nästan hemma det känns som hemma fast ändå inte. Fast jag sitter inte utan ligger i hans jättesäng katterna springer och busar här som vanligt och jag har lärarlösa lektioner. Alltså är jag så busig att jag jobbar med mitt PA och är inne på facebook. Konstigt nog klickade jag mig in på en reklam som fanns där och hittade en klädsida som heter bonprix som har rätt mycket plus size kläder. Kanske inte de mest intressanta kläderna men något fint kan man nog hitta där. Sen så gillar jag sidan för man kan söka på plus size storlekarna direkt bland de vanliga kläderna, man slipper förvisas till "tjockisavdelningen"  som man ofta får göra.
Tyckte denna var söt och bilden är så härligt somrig det är nog för bildens skull jag vill ha klänningen.

Men jakten på en studentklänning fortsätter. Detta är det snyggaste hittills. -modellens pushade bröst.





Hade jättegärna velat ha denna klänningen från Kappahl vintage Stories kollektionen, men den finns bara upp till 46 och är ostrechig . Länge leve strech!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar