fredag 19 mars 2010

 Igår när jag väntade på bussen så köpte jag en vit tröja/tunika på H&M , måste få tillägga att den var ekologisk då jag faktiskt valde bort en på Gina mot denna. Jag försöker göra fler medvetna val när det gäller shopping. Det går sådär, fast det var kul att BiB har fått in lite eko kläder. Sen är jag skeptisk mot H&M när det gäller ekologiskt men det är kanske bara fördomar.

Då börjar jakten på en studentklädsel. Har knappt tid att leta ens känns det som , mellan kiropraktor besök, spontan plugg av matte B och projektarbete.
 Har kollat runt lite på nätet, inget på evans, en bolero på asos, ellos hade inget spännande. hade jag haft lite pengar så hade jag spontanköpt denna på Kappahl. Inte som studentklädsel såklart utan som en skön vardagsoutfit. Nä nu är det dags att plugga vidare. Samtidigt som jag skriver inlägget skannar jag saker till mitt projektarbete.

1 kommentar:

  1. jag tittade också på den. fast sen gillade jag inte att den blev helt blå längst ner.

    SvaraRadera