torsdag 29 april 2010

Känns som en riktigt dålig dag, trots att jag fick mig ett gott skratt i slutet av skoldagen och sedan blev det en runda på stan med Jesper med mat på Stippes. Nicklas ringde mig när jag var påväg hem, han har sålt sin bil (den har massa dyra fel som gör att den inte kommer klara besiktningen som är i början av Maj) han har fått bilen såld och var helt säker på att hon skulle få ett lån av banken efter att ha pratat med dem. Men idag kom beskedet, inget lån. Han har alltså ingen bil, har ett jobb som kräver bil och ett boende som kräver bil (nästan i alla fall), hans föräldrar kan inte gå i borgen för honom(som dessutom är skyldiga honom ca 9 000 för ett billån som står i Nicklas namn).
Jag har sån ångest just nu så det inte är sant, bryr mig inte om han blir sur för att jag skriver detta, bryr mig verkligen inte.
Nu krökte jag lite i min mun med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar