söndag 7 mars 2010

Jag hatar min rygg , det gör så ont. Känner mig helt handikappad, kan knappt ta på mig mina kläder för det gör så ont. Helgen har spenderats till ca 80% i Nicklas säng.
 Men har gjort lite skoluppgifter i alla fall och läst alla Kjells twitter inlägg (vilket gav mig många goda skratt, trots att ryggen gör ont när jag skrattar). Jag kollade även in Per robins blogg (han som är kompis med Amir) ska nog börja följa den, ska nog förstå mig på det här med bloglovin. Men iallafall Per Robin tipsade om Magnus Weideskog (Perez hilton ska också tipsat om denna artisten) han musik är jättemysig, gillar särskilt coversen han har gjort. Blev jätteglad över att han gjort en bra cover av min hatlåt "tik tok" han har även gjort mysiga Lady Gaga covers. Lagom mysig musik för en söndag som sa spenderas i sängen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar