torsdag 12 november 2009

Detta är inte den bästa dagen, detta är en sån där dag man sitter och tycker syd om sig själv trots att det inte är så synd om en. En viss person irriterar mig otroligt mycket och några av er har fått ständiga uppdateringar om denna korkade människas upptåg de senaste dagarna. Sen så hade jag planerat att sova med Nicklas ikväll, han skulle till och med jobba i Dösjebro (där jag skulle tagit tåget ifrån)så jag hade varit framme i Lund lagom till min första körlektion ever. Men nä när jag kommer hem visar det sig att Bertil är i Sassnitz med bilen där alla mina körtillstånd ligger och han kommer hem inatt. Usch kommer att sitta med fet ångest hela kvällen pga avsaknaden av viktiga papper och allmänt körningen. Köpte en bok idag som jag kanske ska läsa i lite "Duktighetsfällan en överlevnadshandbok för prestationsprinsessor och en och annan prins." av Joanna Rose och Aleksander Perski. Det är nog vad jag behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar