måndag 31 augusti 2009

Jag har inte skrivit här på evigheter, det finns en enkel förklaring till detta och den är att mitt liv är bland de tråkigaste i hela världen. Den senaste månaden har jag varit sjuk och spenderat all min tid med att sova och allt min vakna tid genom att ha ångest över att jag sover för mycket. Men men i helgen har det varit loppis i Lomma och jag har nästan inte köpt något där i år (brukar köpa alldeles för mycket skit där annars.) Mina inköp blev två böcker, en tavla(med en kvinna som visar sin bröstvårta ibland), en Alfväska full med sagor på kassettband, två tygblommor och ett pärlhalsband. Efter gårdagens loppisande lagade vi sushi, det gick bättre för vissa av oss än andra men övning ger färdighet. Det kändes bra att äntligen umgås med lite folk, trots att alla var döda.
Fast nu ligger jag hemma med feber, men det känns bra ändå. Jag SKA bli klar med arbetet idag, jag ska tvinga någon att bli fotad imorgon eller övermorgon. Jag vill få det gjort så jag slipper att tänka på det mer. Känns så skönt att jag inte har skjutit upp något annat arbete som 6 timmars engelskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar