onsdag 5 augusti 2009

Jerry springer ger mig huvudvärk



Jag önskar att jag kunde komma ifrån allt just nu. Deprimerande och smärtsam dag antar jag att det har varit. Jag vill flytta hemifrån fast då kostar mat husrum och allt annat pengar vilket inte är bra för jag har inte pengar(eller ja 26,50 kr har jag på kontot). Igår fick jag reda på vad Nicklas tjänar, jag ville slå honom hur kan man tjäna så mycket, bo hemma och ändå inte ha några pengar över?!? Men men nu har jag feber, det enda som räddar mig är att det finns bättre dagar än denna fast man vill inte inse det.

Men här är en bild på en lyckans dag en dag innan förkylning en dag med vänner, musik, alkohol och ren glädje.

3 kommentarer:

  1. finaste bilden:D
    mio

    SvaraRadera
  2. S A N D R A T J U L I N S5 augusti 2009 kl. 23:23

    It's time for me to tell the truth..
    Nu talar jag ut , jag tror det kan finnas intresse hos er! :$ http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/utkast-jag-har.html#comment

    SvaraRadera