måndag 31 augusti 2009

Big is beautiful? Inte enligt H&M iallafall


Jag söker desperat efter kläder. Jag har insett faktumet att det inte finns något fint som passar mig i affärerna just nu efter att ha spenderat otaliga timmar på sidor som zizzi,evans och torrid tänke jag att man kanske ska våga att titta in på h&m bib på nätet kläderna är till 99% fula som stryk i affären men jag tänkte att kanske de hade lyckats på bild. Det första jag reagerade på var den smala modellen. Är denna tjejen verkligen en storlek 44? Isåfall ska jag också banta ner mig till storlek 44 för det där kan inte stämma? För det andra dom gör kläderna så oformlösa att till och med denna smala bruden ser stor ut i dem... Vad är det med modeskapare? Seriöst? Jag borde lära mig att sy för detta funkar inte. Ja jag har en förkärlek för kläder som man hade kunnat vara gravid i utan att det syns men ibland får det vara nokk som Martin Timell sa när han bytte takpannor.

1 kommentar:

  1. Nu får det vara nokk. Det "roliga" är att bilden de målar upp på sidan inte alls stämmer överrens med utbudet i butikerna, ha ha ha.

    SvaraRadera