tisdag 14 september 2010

I'm so bored in this town take me away from here Play some kind of new sound Something true and sincere

Textraden som står i titeln har gått på repeat i mitt huvud en tid nu om och om igen, en så enkel text, dansvänlig låt men precis så har jag känt.  

Detta har varit en dag med lite upp och nedgångar glädje över att ha bokat biljetter till Robyns spelning i Malmö, oro för min bästa vän(fast jag vet att du är "säkrare" där), en trevlig fikastund med sprättan med insikt över att jag faktiskt INTE tål laktos i alla fall inte mjölk. Har även äntligen lyckats att skriva på skolarbetet så det känns bra.
På vägen till stan såg jag  att Crystal Castles ska spela i Malmö dagen efter Lady Gaga, hoppas någon vill gå med mig.  
Nu såg jag bilder från Bettans nya kollektion ser riktigt fint ut, tycker hon är superduktig som designer.

Känns kul att vara glad över något som har med musik att göra, senaste åren har jag knappt lyssnat på musik, jag vet inte om jag inte har lyssnat på musik för att jag mått dåligt eller om jag mått dåligt för att jag inte lyssnat på musik. Men har inte varit pepp på konsert sedan The Gossip för snart ett år sedan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar