söndag 12 september 2010


Gummistövlar är mitt nya beroende, köpte ett par vanliga svarta har i princip haft de sen jag köpte dem varje dag (förutom dagen då det faktiskt regnade). Hittade dessa supersöta på Evans finns upp till storlek 42, men man behöver nog inte mer än ett par stövlar. Så här spännande är mitt liv, nu ska jag skriva om Teckomatorp , jag tror faktiskt att jag trivs med mitt program på högskolan men vill inte erkänna det för mig själv.
Mina inlägg är alltid så osammanhängande, det är för att jag skriver vad jag tänker, känns som det fattas någon process. Men jag vet i alla fall när man vet att det är dags att städa... när katten jagar dammråttor. (vilket den gör nu)

1 kommentar:

  1. "Så här spännande är mitt liv, nu ska jag skriva om Teckomatorp" HAHAHAHA

    Jag måste också städa. Jag hittar djur. Typ världens största spindel och tusenfoting. Jag kan ta betalt så får folk komma hit och titta på dom stora djuren.

    SvaraRadera