onsdag 25 augusti 2010

Materialgirl

Det känns som att det inte går en dag utan att jag shoppar någonting, idag var jag på jakt efter en klädstång men den fanns inte inne så det fick bli superlim, torrbollar och en sån där mobilstrumpa som jag tycker är ful. Men jag har en svaghet för allt som är regnbågsrandigt och billigt, tyvärr. 
Ska försöka att inte förstöra mobilen för mycket, mamma kanske ska ta över abonnemanget i december då hennes går ut så jag kan skaffa mig något vettigare abonnemang som inte kostar skjortan. Fast ska se hur dyrt det blir denna månaden då jag tagit bort alla tillvals-tjänsterna som säljaren valde kanske det inte blir en räkning på 560 kr för 23 sms, 50 min samtal utanför tre då...
Imorgon ska jag sminkas på en sminkskola och lämna in datorn på lagning, mitt liv är inte mer spännande än så...eller jo det är klass 1 stormvarning för tillfället och jag ska bege mig på en cykeltur. Livning on the edge så att säga.

1 kommentar:

  1. Shopping <3
    Följ med mig in till stan idag eller imorogn och hitta present till victor!?

    SvaraRadera