torsdag 26 augusti 2010

Har ätit alldeles för många pizzabullar och titta på lite för många avsnitt av streamade serier, allt detta för att glömma oron över att om mindre än en vecka börjar skolan. Jag är rädd att det kommer att vara för svårt för mig, allt min grundkunskap är alldeles för bristande, att jag inte kommer träffa någon jag kan relatera till i kursen massa tankar som far runt i huvudet. Samtidigt så har personen med lägsta poängen på kursen nästan hälften så många gymnasiepoäng som jag har, samtidigt hade det varit kul med nya utmaningar och möjligheten till att göra världen till en lite bättre plats.
Får väll ta och sluta nojja, försöka klara denna terminen och känns det alldeles fel så är det bara att börja om på nytt, för ack vad jag ångrar mig att jag inte valde någon mediekurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar