fredag 6 februari 2009

Thank God it´s friday



Ännu en gång har jag inte bloggat på en vecka, Bloggande är inget för mig. Denna veckan har jag skrivit mer än vad jag någonsin gjort tidigare i mitt liv. Jag är stolt över att jag gjorde engelskan(som enligt mig väger upp engelska uppgiften som jag inte gjort) nästa vecka blir det en massa fotande och ångest. Men nu är det helg och då ska det chillas... eller ja jag ska skriva dikthelvetet. Nu blev jag sugen på avokado men det är nog för att jag är törstig. Denna kvällen har jag ägnat åt att sova och äta chips, min käre pojkvän är på fest(smart nog gjorde han misstaget att glömma äta idag så han blev full efter en timme). Jag har även peppat hultan och emmaboda(dock måste jag tvinga med någon till emmaboda). Imorgon ska jag träffa saga för första gången på ganska länge det ska bli trevligt. Det har känts lite konstigt att inte ha någon kontakt med henne den senaste tiden. Detta är en bild från när vi körde en abbakväll på mitt rum, utflippat som vanligt. Förövrigt längtar jag till våren och vår kulle i danmark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar