söndag 22 februari 2009

Honey I´m home

9 dagar sedan åkte jag till polen och 8 timmar sedan kom jag hem till Sverige. Veckan har varit lite som den har varit, jag passar på att ladda upp en bild som nog beskriver mitt humör dag för dag eller ja nästan.(ja jag har bara lagt in bilderna lite huller om buller fast nu gick det inte att ladda upp bilden så jag gör det sen)
Under veckan har jag målat om hallen, läst om Adolf Hitler, köpt(eller rättare sagt bytt till mig) en tavla, kollat på möbler, köpt en kappa,väska,tröja och blivit påtvingad mormors randiga tröja som hon inte gillar. Fast den var skön så det gör inget.
Förövrigt har jag,moster och mormor samma klädstorlek.
Jävla skitliv jag pallar inte skolan imorgon, nu ska jag sova till det är fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar