måndag 2 januari 2012

Fat Single and ready to mingle

Förra året blev rätt tufft för min del, men nu är det nytt år, nya tag och ett försök att återuppliva bloggen. Singel för första gången sedan jag var 16, har varit deppigt i några månader, känt mig ledsen, ful och värdelös.  Men nu försöker jag börja om, umgås med folk, klä upp mig och göra det som får MIG att känna MIG bra och inte andra.
I februari ska jag börja på burlesque/Chairdance, borde kanske försöka förbättra min kondition innan dansen börjar.
Nyårslöften är väll "obligatoriskt" här kommer mina.
1. Kicka ass på dansen
2. Försöka gå på kören oftare/ Vara mer engagerad inom fettaktivism.
3. Göra saker som gör mig glad
4. Försöka att inte stressa upp mig så mycket (folk har refererat till mig som en ångestboll)
Fast dessa löften är mer önskningar för annars kommer jag bryta "löfte" 4. 

Jag hoppas på att mitt år blir lika bra som nyårsafton 2011/2012! Hoppas att alla ni andra får ett fint år ni med!

Ps. Rubriken syftar till denna facebook gruppen!

1 kommentar: